پرتال تفریحی سرگرمی جوجوفان

سایت تفریحی جوجوفان با هدف ایجاد پایگاه سرگرمی تفریحی برای شما دوستان تأسیس گشته است و امید آن است با نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما شاهد پیشرفت روز افزون این سایت باشیم
با تشکر مدیریت سایت جوجوفان ~>علیرضا<~

آخرین نظرات

خدافظی تتلو از دنیای موزیک

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ


متاسفانه مطلع شدیم محبوبترین خواننده داخل ایران امیر مقصودلو معروف به امیر تتلو با پخش آخرین موزیک ویدیو خود به نام نگفته بودی

قصد دارد برای همیشه از موزیک خداحافظی کند

ادامه خبر را از زبان خود امیر عزیز بخوانید برگرفته شده از فن پیج رسمی نیم میلیون نفری امیر تتلو

 

http://up.patmat.ir/images/vi6xzx1fismd07ssfl.jpg

بقیه در ادامه مطلب...

یه جورایی رپ زیر زمینی داره از بین میره

همه یا کم کار شدن یا کم حوصله یا خداحافظی میکنن

سیامک جنجالی رفت ، وضعیت حصین مشخص نیست ، ام جی هم گویا رفتنی شده ، بی باک و تتلو مدام از نبود اسپانسر و مشکلات سر راه حرف میزنن

امشب امیر تتلو رسما از موسیقی زیرزمینی خداحافظی کرد


تتلو :

shab bekheiro goftam vali khabam nabord !!! ba mobilam nemitoonam farsi benevisam vali bayad begam emrooz ye rooze mamooli nist !! ye hessi dashtam ke bayad in tattooro mizadam !!! man emrooz rasman az music khodafezi kardam !!! oonaei ke mano doost daran bayad dark konan ke man zendegimo barashoon gozashtam!! sob ta shab too interneto studio o bashgah boodam vali entezar dashtam laaghal az khoone khoobe ye taghdir mishod o too shabakeye iran pakhsh mishod !!!! chand sal mishe kar kard bedoone hich bargashti ?! chand sal eyne khar bodoam avazesh fosh beshnavam ! man mikham beram ye jaye door faghat khodam basham o khodam !!!! yani ye shabake ye sherkat nabayad hemayat mikard az maa ?! vase chi bekhoonam vaghti shahram solati ba labaye porotezi az man bishtar pakhsh mishe ?! vase ki az tahe delam benevisam vaghti concerte andi miran o pariparia ahay hana goosh midan o man bayad beshinam too khoone vase doostam bekhoonam !!! yani arzeshe maghze dar rafte az aay baribakh baribakh bishtar nabood ke yeki biad bege agha man sponcer misham videosho besaz ?!!? yekiam ke miad vasatesh mirine nemoonash ziade esm nemibaram !!! kholase manam zendegi daram alan mibinam 12 sal kar kardam ye khoone az khodam nadaram ! khob man zendegi nemikham ?! zan nemikham ?! khob man adam nostam ?!?! kheili namardie age bache haye tatality harfamo nafahman o behem hagh nadan !!!!

 

 

 


نظرات  (۱۰)

Salam.shoma tarafdaret ziade
Khahare 2saleye man miad mige abji Amir Tataloo bezar goosh konam.ooonvaght shoma mikhay estefa bedi?chera bara kasaiii k barat arzesh ghael nemishan hers mikhori
Alan bebin chand nafar tarafdaretan
Khahesh mikonam
Tatality akharin albumet nabashe amoo Tatal
Man hesse khoob ro k gooosh midam geryam migire az bas sedat naze.khaheshan bazam bekhun.khooob bekhany.bye
سلام من تتلو رو درک میکنم و بهش حق میدم 12 سال کار کرده بعد ی خونه از خودش نداره!!!خو واقعا ناراحت کننده س .......ولی تتلووووو حق نداشت از دنیای موزیک خدافظی کنه تتلو حرف دل خیلیا بود....من آهنگ خونه خوبه رو باورکنین بیشتر از 50 بار گوشش کردم روز اول!!آهنگ اگه راستشو میگفتم رو هم خیلی دوس داشتم هیچ خواننده ای تو دنیا نمیتونه مثه تتلو بگه:o0o0o0oo0 هیچی خواننده ای نمیتونست اینقد با بغض بخونه تو آهنگ خونه خوبه وقتی واقعا بغضشو قورت داد دلم شکست....آهنگ خونه خوبه واقعا فوق العاده بود اونایی ک حرف منو قبول ندارن برن ی بار دیگه آهنگ خوه خوبه گوش بدن و با دنیایی ک ما داریم توش زندگی میکنیم مقایسه کنن....تتلو واقعا برای دنیای موزیک وقت گذاشته و زحمت کشیده ....و ما طرفداراش تو این مدت ی خسته نباشید بهش نگفتیم....من از خودم خجالت میکشم واقعا.... عمو تتل دوست دارم با دنیای موزیک خدافظی نکن.......................
نمیدونم چی بگم.تنها کسی که من صبح تاشب اهنگاشو گوش میکردم رفت.ایشالا هرجا هستی موفق باشی.امیرجان داش برو پی زندگیت.ولی یاد اهنگ خونه خوبت بیفت اونجایی که میگی |فکر نکن که دست میکشم..من ادامه میدم حتی اگه دستگیر بشم| حالا داری میری.اشکالی نداره.بالاخره هیچی تو این دنیا واسه ادم تا ابد نمیمونه.ولی من نمیدونم چیکار کنم میتونم این اتفاقو فراموش کنم یا نه.به خداقسم که با گوش دادن اهنگات چندبار جلوی خودکشی خودمو گرفتم.خداحافظ
aslan emkan nadare . :( nago ke miri ttalooooo man mimiram . man asheghetaaaaaaaam
راس میگه دیگه این شبکه های ایران واقعا.....
ولی امیر جون کاشکی خدافظی نمیکردی چون خیلی صدات خوبه من فقط اهنگای تورو گوش میکردم ولی خوب بهت حق میدیم و امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی

موزیک عشقمه درگیرشم

تتلو دوست دارم واقعا دوستدارم

به بهاران سوگند توبرخواهی گشت من به این معجزه ایمان دارم

سلام عزیزان...بهم که گفتن تتلوازدنیای قشنگ موزیک خداحافظی کرده باورم نمیشد یعنی چی اونی که حرف دل مارومیگفت کسی که احساساتش بامایکی بود کسیکه دنیایی ازخاطره برامون درست کردبه این سادگی ازماجدابشه..نه تروخدا عموتتل نرو ماروتنهانزاربخداآهنگات یه دنیاارزش دارن ولی حیف که کاری ازماساخته نیست

واقعا تتلو حق داره حداقل ی استقبال ازخونه خوبه نشد.ولی نبایدخداحافظی میکرد.من خیلی دوسش دارم درحشقش نامردی شد..من ک هنوز باورم نشده ک رفته:
کی گفته عموتتل خدافظی کرده؟؟؟؟؟؟؟؟پس این آهنگ خوابم نمیبره پس چیه؟؟
سلام نه خداحافظی نکرده و نمی کند هیچ فقط خداحافظی نکرده و نخواهد کرد پس اهنگ بیخیال اریکه ایران و میلاد چی اهنگ به این قشنگی صد درصد مجوز بهت می ده اگه ندادن با هم می رویم دعوا عمو تتل دوستت داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی