پرتال تفریحی سرگرمی جوجوفان

سایت تفریحی جوجوفان با هدف ایجاد پایگاه سرگرمی تفریحی برای شما دوستان تأسیس گشته است و امید آن است با نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما شاهد پیشرفت روز افزون این سایت باشیم
با تشکر مدیریت سایت جوجوفان ~>علیرضا<~

آخرین نظرات

اس ام اس های صبح بخیر

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۰۳ ق.ظ

به تو سلام می کنم کنار تو می نشینم و در خلوت تو شهر بزرگ من بنا می شود …
.

.

.
سلام ای دل نورانی خورشید ، ای نگاه آبی آسمان ، ای شکوه آفرینش!

.
.
.

سلام ای وسیع جاری ، ای پهنه نور باران ، ای طراوت بی کران
روزت به خیر باد

.

.

.

سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا / سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا
سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا / سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا

.
.
.

سلام ای طراوت همیشه ! دوست دارانت را دریاب !
ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم !

.
.
.

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی / آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت / دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت

.

.

.

با پرنده ی صبح شروع شد
تابید ، نور شد و سپاس گفت
صبح پرنده را بیدار کرد
شعر خواند . . .
نور آمد ، یار بیدار شد . . .
صبح بخیر خورشید من

.
.
.

صبح زیبایت بخیر ، ای گل شاداب من . دیشب از عطر تو شد ، رؤیای رؤیا خواب من .

.
.
.

خزان که مال ما شد ، بهار مال شما
صاف و ساده بگویم ، سلام حال شما !؟

.

.

.

سلام صبح قشنگت آسمونی
گلم چشماتو باز کن خواب نمونی

.
.
.

صبح بخیر اى ستاره ی بیدار !
چشمِ مرا غرق در تلاءلو خود کن .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی