پرتال تفریحی سرگرمی جوجوفان

سایت تفریحی جوجوفان با هدف ایجاد پایگاه سرگرمی تفریحی برای شما دوستان تأسیس گشته است و امید آن است با نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما شاهد پیشرفت روز افزون این سایت باشیم
با تشکر مدیریت سایت جوجوفان ~>علیرضا<~

آخرین نظرات

گدایی یک زن برای انجام عمل زیبایی + عکس

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ب.ظ


 


این خانم اهل ایالت فلوریدا امریکا تکدی گری را به اوج رسانده است.البته او برای گدایی خود صداقت نشان داده و واقعیت را برای رهگذران از طریق تابلو که در دست گرفته اشکار نموده است.

 

 گدایی یک زن برای انجام عمل زیبایی
خانم کریستینا اندرو در کنار خیابانهای شلوغ می ایستد و در حالی که تابلویی را در دست گرفته از رانندگان تقاضا می نماید به او کمک نمایند تا سایز سینه های خود را لارج نماید.روی تابلو با خط درشت نوشته شده است:”من بی خانمان نیستم.به خاطر سینه هایم کمک نمایید.”

 گدایی یک زن برای انجام عمل زیبایی
برخی رانندگان با دیدن این پلاکارد خنده دار برای شوخی هم که شده از ماشین پیاده شده و مبلغی کف دست خانم می گذارند.خانم اندرو در خصوص این اقدامش به شبکه تلویزیونی ویر می گوید:”من از سایز سینه هایم راضی نیستم دوست دارم بزرگ باشند.من فکر کردم این بهترین راه برای پول جراحی هایم باشد.هر چند که برخی از رانندگان می خندند ولی مبالغی کمکم می نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی