پرتال تفریحی سرگرمی جوجوفان

سایت تفریحی جوجوفان با هدف ایجاد پایگاه سرگرمی تفریحی برای شما دوستان تأسیس گشته است و امید آن است با نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما شاهد پیشرفت روز افزون این سایت باشیم
با تشکر مدیریت سایت جوجوفان ~>علیرضا<~

آخرین نظرات

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۰ ب.ظ

1379999441 0.996654001324735972 jazzaab ir2 اس ام اس های زیبا و عاشقانه %d8%b3%d8%b1%da%af%d8%b1%d9%85%db%8c %d8%ac%da%a9 %d9%88 %d8%a7%d8%b3 %d8%a7%d9%85 %d8%a7%d8%b3  پیامک زیبا غمگین عاشقانه زیبا دوستت دارم اس ام اس عاشقانه اس ام اس زیبا

رودی که می رود ومی رود، و به هیچ دریایی راه نمی یابد… شوق رسیدن به تو،در من اینگونه است!

 

.

.

.

به چای لب نزدی، بوسه از دهان افتاد! برای دلخوشی استکان من بنشین…

.

.

.

زندگی کردن، بیشتر از خودکشی جرأت می خواهد…

.

.

.

هرچه ادم می گذارم بر کفه ی دیگر…باز تو، سنگین تری…

.

.

.

دوست دارم.مثل یه دیالوگ محشر، وسط یه فیلم در پیت!

.

.

.

خنده بر لب مىزنم تا کس نداند راز من ورنه اىن دنىا که ما دىدىم خندىدن نداشت…

.

.

.

گلایه ها عینی نداره کنایه هاست که ویران میکنه

.

.

.

چای هایت را تلخ بخور
یک بار نگاهم کن
تمام قندهای دلم را برایت اب میکنم

.

.

.

چه شوری میزند دلم وقتی….
در چشم دیگران
انقدر شیرین میشوی!

.

.

.

ادم هایی که بار ها شما رو ازار میدن مثل کاغذ سمباده میمونن
اونا شما رو میخراشن و ازار میدن اما در نهایت شما صیقلی و براق میشین و اونا مستهلک و فرسوده

.

.

.

اگه یه روز یه تار از گیتار زندگیت پاره شد اهنگ زندگیت رو اونقدر خوب بنواز که هیچ کس نفهمه یه تارش کمه

.

.

.

تا لحظه ی شکستن به خدا ایمان داشته باش،اونوقت میبینی اون لحظه هیچ وقت فرا نمیرسه

.

.

.

هیچ کجا هم جاییست!
همانجاییست کن بی تو میشود بود…

.

.

.

ادما کنارت هستن،تا کی؟تا وقتی که به تو نیاز دارن
از پیشت میرن یک روز،کدام روز؟وقتی کسی جات اومد
دوستت دارن تا چه موقع؟تا موقعی که کسی دیگه رو واسه دوست داشتن پیدا کنن
میگن عاشق هستن ولی برای همیشه نه…فقط تا زمانی که نوبت بازی با تو تموم بشه

.

.

.

یکی باش برای یک نفر،نه تصویری مبهم در خاطره های صد نفر…

.

.

.

عاشقی یعنی:بعد از دو ساعت اس بازی با عشقت شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اسای تکراری رو میخونی

.

.

.

این روزها
شیر هم راضیه با دمش بازی کنن
ولی با دلش نه….

.

.

.

اگه خدا ۲۴ ساعت گناه رو آزاد کنه،چه گناهی انجام میدی؟!

.

.

.

خدایا
نترس..
نه به گناه میفتی
نه جهنم میروی..
من و تو به هم محرمیم..
‘دستانم را بگیر’…

 

.

.

.

دیگر دلم دوست داشتنى را باور ندارد.آیا کسى هست مرا درمان کند؟

.

.

.

اى دل دیگه تنهاباش وبسوز/دیگه چشمو به در ندوز/آخه اون دیگه پیشت نمیاد/رفتش دیگه فکرچشاش نباش/دنبال خنده هاش نباش/اون دلش دیگه تورونمیخواد/اى دل دیدى تنهات گذاشت ورفت/توى غم هات گذاشت ورفت/آره دوستت نداشت ورفت/رفتش اما عکساش کنارمه/فقط تنهایى یارمه/ببین توى صدام غمه.

.

.

.

گاهى وقتا خودمو بغل میکنم ومیگم غصه نخور دیونه من که باهاتم…

.

.

.

میــ .پــرسے:چقــבردوستــم داری؟
میخنــدم:جھـان رامتــرکــردہ ای؟

نظرات  (۱)

دمت گرم علیرضا خیلی قشنگ بودن.اعصابم پکید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی