پرتال تفریحی سرگرمی جوجوفان

سایت تفریحی جوجوفان با هدف ایجاد پایگاه سرگرمی تفریحی برای شما دوستان تأسیس گشته است و امید آن است با نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما شاهد پیشرفت روز افزون این سایت باشیم
با تشکر مدیریت سایت جوجوفان ~>علیرضا<~

آخرین نظرات

سریال های محرم92

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ب.ظ

سریال هایی که ماه محرم از تلویزیون پخش می شود

تهران- «خرده ستمگران»، «گندم های خیس» و «زمانی برای عاشقی» سه سریالی هستند که ماه محرم امسال به جدول پخش شبکه های تلویزیون اضافه می شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، برخی شبکه های سیما سریالهای ویژه برای ماه محرم تدارک دیده اند اما برخی نیز ترجیح داده اند با توجه به مضامین آثار خود، پخش سریال های روی آنتن را ادامه دهند.

بر اساس این رویکرد، شبکه یک سیما در ماه محرم پخش «بچه های نسبتا بد» ساخته سیروس مقدم را ادامه می دهند؛ این سریالمضمونی اخلاقی دارد و داستان چند جوان است که دست به سرقت از گاو صندوق یک موسسه خیریه می زنند؛ اشکان خطیبی، میلاد کی مرام، یوسف تیموری، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی و ... از جمله بازیگران آن هستند.



** گندم های خیس

شبکه دو سیما اکنون سریال «همه بچه های ما» ساخته تاجبخش فنائیان را روی آنتن دارد که تا دهه دوم محرم ادامه می یابد و پس از آن قرار است سریال «گندم های خیس» ساخته محمدحسین تبریزی به جدول پخش این شبکه اضافه شود.

«گندم های خیس» سریالی 10 قسمتی است که عزاداری برای امام حسین(ع) و هیئت های مذهبی را دستمایه داستان خود قرار داده است.



** خرده ستمگران 

اما شبکه سه یک سریال کوتاه اپیزودیک را برای ماه عزای حسینی در نظر گرفته است؛ در هر قسمت «خرده ستمگران» داستان مجزایی اتفاق می افتد و درباره خرده ستم هایی است که انسان ها در روابط اجتماعی در حق یکدیگر مرتکب می شوند.

نویسندگی و کارگردانی این سریال کوتاه را مسعود شاه محمدی انجام اده است و سعید شاهسواری تهیه کننده آن است.

این سریال چند سال پیش تولید شد اما تاکنون پخش نشده است؛ احمد آقالو، احمد ساعتچیان، بهار کاتوزی، بهناز جعفری، الیکا عبدالرزاقی، رامین ناصرنصیر، مسعود سخایی، امیر آقایی، حمیدرضا آذرنگ، مجتبی رستگار و فلامک جنیدی بازیگران آن هستند.



** «زمانی برای عاشقی»

شبکه تهران سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی معصومه فرد شاهین را در دهه اول ماه محرمپخش می کند که در 10 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است.

این سریال داستان حاج مرتضی (فرهاد قائمیان) بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می کند. او تصمیم می گیرد به حال و هوایی که سال ها از آن غفلت کرده، بازگردد. 

نقش اصلی این سریال را فرهاد قائمیان بازی می کند. در این سریال در کنار قائمیان، علیرضا اوسیوند، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه دهر، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی و سعیده عرب نقش آفرینی می کنند.

«زمانی برای عاشقی» علاوه بر پخش از شبکه تهران، از شبکه تماشا نیز بازپخش می شود.



** پریدخت

شبکه آموزش سیما نیز در ماه محرم قصد دارد سریال «پریدخت» به کارگردانی سامان مقدم را بازپخش کند که لیلا حاتمی، علی مصفا، داریوش ارجمند، کامبیز دیرباز و مهرداد ضیایی در آن بازی کرده اند.

داستان «پریدخت» درباره دختری به همین نام است که فرزند حاج میرزا از سرشناسان یک شهر کوچک است و در این مجموعه داستان زندگی او در سه مقطع تاریخی در سال های 1314، 1320 و 1334 به تصویر کشیده می شود.



** معصومیت از دست رفته 

سریال تاریخی «معصومیت از دست رفته» ساخته داود میرباقری که 10 سال پیش با موضوع لغزش ها و قیام عاشورا از تلویزیون پخش شد، اکنون از شبکه برون مرزی آی فیلم پخش می شود.

در این سریال امین تارخ، فریبا کوثری، سارا خوئینی ها،امین زندگانی، حدیث فولادوند در نقش ربابه، انوشیروان ارجمند و داریوش فرهنگ ایفای نقش کرده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی