پرتال تفریحی سرگرمی جوجوفان

سایت تفریحی جوجوفان با هدف ایجاد پایگاه سرگرمی تفریحی برای شما دوستان تأسیس گشته است و امید آن است با نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما شاهد پیشرفت روز افزون این سایت باشیم
با تشکر مدیریت سایت جوجوفان ~>علیرضا<~

آخرین نظرات

طنز جدید آبان 92

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ

دانشمندا میگن که تشکیل هر سانتی متر خاک ، 100 سال طول میکشه .

ولی در شهر ما فقط کافیه یک ماه ماشینت رو بذاری توی حیاط و تمیزش نکنی .

اونوقت مـی بـیـنـی که بجای 1 سانت 2 سانت خاک روی سقف و کاپوتش تشکیل شده

بیایید از این خاک باد آورده نهایت استفاده را ببریم

.

.

اینایی ک پست میذارن و آخرش مینویسن لایک نمیخوام فقط صلوات بفرس و..

همونایی ان ک پول رو ازت میگیرن و بعدش میگن قابلی نداشت!!

.

مراقب باشید

یک درصد دغدغه میتونه گند بزنه به نود و نه درصد آرامش!

.

.

ای مردم

بدانیدو آگاه باشید.....

در روز قیامت گوگل به سخن در می آید

و تمام جستجو های شما رو اعلام می کند

آگاه باشید و از جستجو های ناشایست بپرهیزیر....

.

.

آی عاقای محترمی که به خاطر یه بشقاب قیمه آدم میکشی ....

به همون BMW که در هیئت پارک کردی

برخورد مردم سومالی از تو خیلی آبرومند تره ....

.

.

اسکل یه جونور نیست

اسکل دوست منه که با یه شماره جدید اس میده این شماره جدیده منه!!

آره میدونم این یه شماره جدیده، خودت کی هستی؟؟

.

.

چند جلسه پیش استاد داشت برا ما کری میخوند

گفت کاری نکنید که ذهن بد رو تصویر من بمونه!!!

تلفات زیاد بود....منم الان اومدم اینو بنویسم و برم!!!

شما هم بیاین...

.

.

فقــط یـه ایرانــی میتــونه دریــچه ای نــو بــر روی دســتور زبــان خودش بــاز کــنه

و بگــه : پــاشــو بشــین :||

اگـه ایــنو بــه یــه خآرجــی بگــین بـه دلیــل ابتلــا بــه لـوپـوس اری تــراســمای حــاد

همــراه بــا اسیــد اســکوربیــک ریــغ رحــمت رو ســر میــکشه D: ....

.

.

اونروز دلم بد جوری گرفته بود

نشستم ی دل سیر پیامهای بازرگانی رو نگاه کردم

خیلی تو روحیه آدم تاثیر میذاره

فک کردم دارم سریال میبینم

.

.

بابا خو یکی بره یه جایی کشف کنه خو این چه وضعشه؟!!

کوچه علی چپ که پرشده! افق هم که دیگه جا نداره!

عمود هم که آدرسشو ندارم!

خو من وفتی گند میزنم باید کدوم گوری برم؟!!!!!!!!!

.

.

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﺩﺁﻭﺭﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ

ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺱ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﯽ....

ﻭ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﺎﺕ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ...

ﻭ ﺗﻮ ﺣﺘﯽ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐﺪﻭﻡ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ!!

.

.

داشتیم با داییم چت میکردیم،

اینترنت قطع شد،

مامانبزرگم گفت :پاشین بریم تو کابینت!

بععععععله، منظورش کافی نت بود!

.

.

اصلا از قدیم میگن همسر ایده ال دو ویژگی داره:

۱- کله پاچه دوست داره

۲- عاشق پلی استیشنه!

.

.

اگه به جای نیمه گمشدم، دنبال یه موجود منقرض شده میگشتم،

تاالان حتماپیداکرده بودم!

.

.

بعد مدتها ی مخاطب خاص پیدا کردیم؛ ازش پرسیدم چی می‌خونی؟

همچی محکم گفت :فوق دیپلم جوشکاری!!

ی بسته پاستیل خرسی و لواشک خریده بودم براش، دادم ب جشن عاطفه‌ها..

.

.

تف به تکنولوژی

من صبحا که میخوام ساعت گوشیمو نیگا کنم

نوشته که امروز بارونیه یا برفی

بعد دیگه اصن آدم ذوق نداره که بره از پشت پنجره نیگا کنه :(((

الان قشنگ فهمیدین گوشیم مدل Galaxy S4 و دو میلیون پولشه؟ یا بیشتر توضیح بدم؟

.

.

مگه دستم به این سازنده تام و جری نرسه،

باس انتقام بچگیامو بگیرم ازش!

مرتیکه آخه چطور میشه کبریتو با باسن روشن کرد؟

نمیگی یه دیوونه ای مثل من نه کبریتی واسه خونه میزاره

نه باسنی واسه خودش:))))))))))

.

.

اداره بهداشت پیام داد :یک میکروب فرار کرده،

آخه تا کی فرار؟!

حماقت نکن، تسلیم شو; -)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی